Що ж стосується терміну обмеження в часі майнових прав на знак (марку), то його необхідно розглядати з двох позицій:
1. термін дії майнових прав товарного знаку (торгової марки) котрі виникають в силу використання не обмежені. Ці права виникають на підставі попереднього користування;
2. термін дії майнових прав товарного знаку (торгової марки) надаються національним законодавством певної держави на певний термін. Ці права виникають в силу реєстрації товарного знаку (торгової марки) у Патентному відомстві обраної країни.
Як правило, у другому варіанті спочатку термін дії часового обмеження дорівнює 10 рокам. Але у тому разі, коли знак планується використовувати більше 10 років, то даний термін може бути повторно продовжений знову на 10 років. При продовженні терміну не потрібно повторно здійснювати реєстрацію товарного знаку (торгової марки) в Патентному відомстві. Буде достатньо сплатити фіксоване держмито за продовження терміну дії охорони товарного знаку (торгової марки), що надасть змогу автоматично продовжити охорону та захист на наступні 10 років. Подібні дії з продовженням терміну дії охорони (захисту) товарного знаку (торгової марки) можна повторювати безмежну кількість разів.
Обмеження щодо часового інтервалом (10 років) охорони (захисту) товарного знак (торгової марки) викликана потребою не надавати не правомірно правову охорону (захист) для невикористовуваних Власниками знаків та створення ними перешкод іншим особам. Іншими словами майнові права, отримані після офіційної реєстрації товарного знаку (торгової марки) в Патентному відомстві та котрі тривалий час ніде не використовуються, не можуть слугувати блокуючим фактором для інших зацікавлених осіб і охочих отримати ці права.
Крім територіального та часового обмеження товарного знаку (торгової марки) існує обмеження стосовно кола маркуємих ним продукції. Маркуємою продукцією може бути лише ті товари, котрі були заявлені при реєстрації або вказані у вже отриманому свідоцтві.
Підсумовуючи вищенаведене можна зробити висновок, що для товарного знаку (торгової марки) існують наступні обмеження: територіальні, часові, маркуємої продукції.