Патентний
повірений
реєстрація та патентування в Україні, Росії.
02225, Україна, м.Київ, вул.Каштанова,14-Б, 23.
 
Тел. +38 067 596 66 03
Моб. +38 067 952 49 02
 
Skype: patentoclub
/067/ 952-49-02, /044/ 515-82-27

Розробка торгової марки (товарного знаку).

    Розробка позначення, котре робиться перед початком його реєстрації в якості торгової марки (товарного знака) є не менш важливим етапом на який потрібно і варто звертати увагу.
 
    Професійна розробка позначення торгової марки (товарного знаку) повинна керуватися наступним критерієм - це донесення до потенційного споживача інформації щодо торгової марки (товарного знаку), а вже через нього надання інформації про Ваш товар або послугу, про властивості та якість і т.п.
 
    Розробка торгової марки (товарного знаку) враховуває оптимізацію інформації, що надходить до споживача, а також її розпізнавання: наприклад, через органи зору. Результати психофізичних досліджень показали, що торгова марка (товарний знак) для споживачів проходить у кілька етапів, а саме - виявлення, розрізнення і впізнання.
 
    Встановлено, що з точки зору фізіологічних можливостей людини збільшити дані етапи можна за допомогою використання не чорно-білого варіанту позначення торгової марки (товарного знака), а додаванням в нього кольорової гами.  Тобто розробка повинна враховувати також і фактор щодо кольоровості позначення.
 
    Розробка позначення торгової марки (товарного знаку) не повинна допускати перевантаженості різних складових елементів на продукції, котра планується випускатися.  А саме при розробці необхідно враховувати, що в реальному практичному втіленні позначення торгової марки на продукції (послуги) дещо відрізняється за масштабністю від того позначення, яке подається на реєстрацію (подається в квадраті розміром 8х8 см, а в реальності її розміри, як правило набагато менше).
 
    Також розробка позначення торгової марки (товарного знаку) включає визначення:
 
    - По-перше, того кола товарів (послуг), які Ви бажаєте маркувати торговою маркою (товарним знаком) свою пропоновану споживачам продукцію. Наприклад, якщо Ви займаєтеся виготовленням ювелірних виробів, то тут краще підійде позначення у вигляді графічного знаку, а для медичних препаратів - словесне, і т.д.;
 
    - По-друге, кола споживачів за територіальною масштабністю. Наприклад, чи тільки на національному ринку, або на міжнародному, або на обох ринках одночасно. Оскільки при виході на міжнародний ринок може виникнути небезпека у тому випадку, коли збіг назва Вашої торгової марки (товарного знаку) зі значенням слова вживане в зарубіжній країні викликає у корінного населення негативне відношення. Наведемо приклад, Ви можете в свою торгову марку включити зображення тварин, які в даній країні вважаються священними;
 
    - По - третє, при виборі остаточного варіанта позначення торгової марки (товарного знака) необхідно врахувати, що не завжди вибір одного лише варіанта є доцільним. В деяких випадках необхідно керуватися кількома варіантами позначення. Наприклад, якщо запропоновані варіанти розробленого позначення торгової марки (товарного знаку) об'єднані єдиним задумом, а продукція підприємства дуже різноманітна, то слід прийняти рішення про можливість використовувати маркування різної продукції за допомогою різних варіантів позначення торгової марки (товарного знаку) в якості їх серії, де буде зберігаться фірмовий стиль підприємства.
 
    Кваліфікована розробка позначення торгової марки (товарного знаку) враховує всі вищенаведені фактори. Наступним етапом є реєстрація розробленого позначення в Патентному відомстві, що дозволить закріпити за собою монопольні права.
 
 
Сніжана Бондаренко
помічник патентного повіреного
 
© 2024 Інформаційний зміст - Пономарьов О.І.   Розробка сайту 2x3